sobota 5. ledna 2019

To nej z roku 2018 + předsevzetí


Během roku 2018 jsem přečetla spoustu knih. Některé jsem si zapsala, některé vůbec. Můj čtenářský deník neví nic asi od srpna… recenze jsem taky nepsala na všechno. A teď babo raď! Kolik jich vlastně bylo? To nevím, ale vím, která se mi líbila nejvíc.

Nejlepší
Naslouchač – Petra Stehlíková
Tohle je naprostá pecka. Stejně tak druhý díl – Faja. Svět Petry Stehlíkové je něco tak drsného a zároveň kouzelného, že tam chcete trávit každou volnou minutu. A co je nejlepší, spisovatelka slibuje pentalogii a třetí díl už v roce 2019.

Recenze na obě tyto knihy - Naslouchač - Faja




Nejmilejší
Příběhy z VesMíru – Anie Songe
Tohle byla zároveň poslední knížka, kterou jsem v roce 2018 přečetla. Je milá, krásná, hladivá a kouzelná. Anie zde upustila od svého nářečí a napsala nádherný příběh o Luně a Esterce a jejich vesmírném kamarádství.
Přečíst jak děti, tak dospělí – možná dospělí víc.

Recenze zde.

Ta, co mě nejvíce zklamala
Sníh nebo popel – Sara Raasch
Miluju fantasy příběhy, miluju young adult knihy, miluju originalitu. Všechno tohle jsem zde měla dostat a musím říct, že tohle tak zklamalo, že jsem další dva měsíce neotevřela žádnou knihu. Tohle je kniha, která ve mně vyvolala čtecí krizi. Asi poprvé se mi stalo, že jsem se při výběru tak moc spletla. Většinou poznám, co mě vezme a co ne, ale tohle mi opravdu vůbec nesedlo.
Recenze zde .

Z té spousty knih bych mohla vybrat ještě několik krásných knížek, ale tyhle jsou ty Nej.
Mé předsevzetí na rok 2019
1. Splnit knižní výzvu na databázi knih.
2. Napsat recenze na všechno a neflákat to! Trénink dělá mistra.
3. Zrecenzovat všechny knížky, přečtené na konci roku 2018.
4. Naučit se fotit a přidávat fotky na Instagram.


Všem přeji nádherný rok 2019. Štěstí na dobré knihy a hlavně kapku toho knihomolství pro každého. Žít i v jiných světech je totiž skvělé.

2 komentáře:

  1. Příběhy z VesMíru jsem přečetla jedním dechem. Je to kouzelný příběh, který chytí za srdce :)
    Naslouchač a Faja...no možná jejich čas ještě přijde, ale teď se stejně jako ty, chci zaměřit na čtenářskou výzvu, tak možná potom :)
    Tvoje předsevzetí jsou super a budu ti držet palečky, ať se ti je daří plnit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna nedávno jsem Naslouchače dočetla a také jsem byla nadšená. Už se těším, až se pustím do dalšího dílu. :)

    OdpovědětVymazat