pondělí 8. března 2021

7 věcí

Deník vděčnosti? Deník radostí? Říkejte si tomu jak chcete. Já mám 7 věcí. První jsem chtěla psát 5 věcí. Ale číslo 5 nemám ráda. Jedná se o takovou psychoterapii, kdy si každou neděli sednete a vzpomenete si, co vám v uplynulém týdnu udělalo radost. Nic víc, nic míň. Tento článek jsem začala psát v 8:15. Teď je 13:56 a já mám konečně hotovo. A pokud si nedokážu vzpomenout na pouhých sedm radostí, je asi něco špatně. Takže tu psychoterapii asi trošku potřebuju.

Sice moje nová rubrika začíná s malým šklebíkem, protože tohle je od teď pravidelný nedělní článek, ale tak nevadí. Člověk se nemá vzdávat.

A tady je mých prvních 7 věcí.

1.       Bullet Journal

Opět jsem se po dlouhé době zbláznila do papírnictví, barviček, pastelek, washipásek a nálepek a začala si tvořit svůj BuJo. A jo, mám z toho docela radost. Líbí se mi obyčejný nepřezdobený styl (asi pro to, že toho moc vytvořit nedokážu :D), ale i tak mi to tvoření dodává energii.

2.       Sluníčko

Procházky, vyjížďky na koni, míň bláta. Konečně se dá vyrazit do polí a užít si to. Nabrat trošku toho vitamínu D, protože Covid, usmát se na ten svět jak je vlastně dneska krásně a že by to dneska šlo. Protáhnout tělo po dlouhé hnusné zimě a začít zase trošku víc žít venku.

3.       Home Office

Dnešní doba kovidová má pro nás, kancelářské krysy, jednu výhodu. Můžeme být doma. Jasně, pracovat se musí, ale můžu vstávat v 8:00 místo 4:50 abych byla v práci včas. Můžu si uvařit k snídani vajíčka a sníst je teplé. Můžu pracovat v klidu bez toho, aby mi pořád někdo lezl do kanclu… Je to víc na pohodu.

4.       Skincare

Přiznám se, že nejsem úplně fiflenkovitý typ. Ale poslední dobou se o sebe snažím víc pečovat. Čištění pleti, masky, denní krém, oční krém, noční krém a ta následná svěžest mi fakt dělají radost a užívám si to. Snažím se to dodržovat každý den. A je to fajn.

5.       Společné čtení

V uplynulých týdnech jsme s holkama na instagramu společně četly Město knih. Knížka byla sice průměrná, ale holky naprosto skvělé. Moc se mi líbilo číst jejich zprávy ve skupině, připisovat svoje poznatky a určitě se do podobné akce zase zapojím.

6.       Čtenářská výzva od Bookscalling.

Kuba z bookscalling (doporučuju) pořádá jarní čtenářskou výzvu. Každou neděli vykopne jeden úkol a ideálně během následujícího týdne se ho pokouším splnit. Už jsem vyřadila pár knih a teď mě čeká přečíst nějakou novinku, která vyšla v roce 2020. Která to asi bude?

7.       Eragon

Už nějakou dobu poslouchám při práci audio Eragon. Teď už končím posledním dílem Inheritance a musím říct, že se na každý další pracovní den těším o něco víc. Pokud jste tuhle knížku nečetli ani neslyšeli, moc vám ji doporučuju. Na YouTube všechny díly namluvil Martin Stránský. Na něho já nedám dopustit.

A co vy? máte v merku svoje radosti? U mě stále převažují ta negativa, ale vždycky se něco najde. A v této době je fajn na ty světlé momenty nezapomínat.

1 komentář:

  1. Ahoj, tenhle článek mi vskutku vykouzlil úsměv na rtech. Tolik se v tom, co píšeš, vidím! :-D Měla jsem to s těmi negativními věcmi veeelmi podobně hodně let. A letos (vlastně ještě vloni) jsem se teda jakože naštvala a řekla jsem si DOST! :-D Jako Elino, přestaň se mračit, na všechno si stěžovat, remcat, žbrblat a začni si taky všímat těch maličkostí, co ti dělají radost! No a abych do toho teda šla pořádně, založila jsem takovou výzvu - 33 dní želvího štěstí. Proč 33, proč želvího, to je na dýl, ale můžeš si o tom přečíst na mém IG 33 dní želvího štěstí, kdybys chtěla :-) Je tam i proklik na můj blog, kde tak nějak píšu o tom, že mít pořád z něčeho radost a být "hepy", není zas taková prdel... :-D Díky za počteníčko a jsem zvědavá, zda se ti podaří u radosti a vděku zůstat :) Eli.

    OdpovědětVymazat