neděle 16. prosince 2018

Vánoční balíček od Yaybooks SPOILER!

Po dlouhé době se hlásím s novým článkem. Dlouho jsem neměla na psaní ani pomyšlení, ale začalo mi to chybět. Zvlášť ve chvíli, kdy mi dorazil balíček od Yaybooks.
Ten si můžete objednat na stránce https://www.yaybooks.cz/

Vánoční balíček byl laděn do girlpower a obsahoval spoustu super věcí:




Knihu Seafire od Natalie C. Parker, která slibuje ženské hrdinky a super námořnický román. Recenzi určitě napíšu, jen co knížku přečtu.

Puntíkatý obal na knihu - je to vlastně takový stahovací pytlík, ale je roztomilý, modrý a svůj účel perfektně splní. A navíc, byla v něm rolnička :-)

Tácek pod hrníček s úžasnou hrdinkou Eowyn. Která i přes to, že je žena, šla do bitvy a ukázala svoji obrovskou sílu.

A hlavně, funko pop postavičku testrála. Tu jsem si tak moc přála. Lenka Láskorádová je jedna z mých nejoblíbenějších hrdinek... A testrálové... jsou prostě jiní.

Celý balíček,  když je naskládaný v krabičce, je malý, ale nese s sebou obrovskou radost. Dlouho jsem přemýšlela, že si objednám nějaký balíček ze zahraničí. U nás knižní balíčky moc nejedou a je to velká škoda. Balíček od yaybooks je prostě boží nápad.
Děkuji moc ♥

0 komentářů:

Okomentovat